úterý 7. srpna 2012

Mini cestovní deníček do kapsy

Před časem jsem od Scrapglamour dostala důvěru a před několika dny i domluvený materiál – sadu tří úžasných oboustranných čtvrtek Marine z letošní kolekce Summer 2012 od firmy I Love Scrap. V reálu vypadají čtvrtky ještě lépe než na obrázku v e-shopu a tvořit z nich je opravdová radost...

Papíry Marine jsou vyloženě námořnické, takže se hodí hlavně na letní dovolenou, a to nejen u moře. A v sadě spolu samozřejmě úžasně ladí!

Protože léto je v plném proudu, rozhodla jsem se jako první vytvořit z jedné čtvrtky, která si o to přímo "koleduje", maličký cestovní deníček do kapsy.

K jeho tvorbě nepotřebujete nic jiného, než jednu ze čtvrtek Marine z kolekce Summer 2012 od ILS. A pak samozřejmě řezačku nebo nůžky a děrovačku kroužkové vazby (nebo odlamovací řezací nůž) a pochopitelně samotnou kroužkovou vazbu ke svázání.

Samotný postup je tak jednoduchý, že jsem ho vůbec nefotila. Stačí totiž čtvrtku nařezat či nastříhat na jednotlivé kousky, ty u hřbetu proděravět, svázat a cestovní deníček je hotový!

Pak pochopitelně zbývá deníček dozdobit. Papíry jsou samy o sobě krásné, takže jsem použila jen kancelářské sponky, za které je možné zastrkat různé lístky, účtenky a vstupenky. Ale kdo chce, může samozřejmě lepit, stříhat, razítkovat...

Výhodou hotového deníčku je, že se díky rozměrům 8,2x10,2 cm opravdu vejde do kapsy, takže k němu stačí na dovolenou přibalit jen něco na psaní.

A hotový deníček si můžete prohlédnout v krátkém videu:


Díky za Váš čas

1 komentář:

  1. Deníček vypadá skvěle, doufala jsem ve výrobu něčeho podobného, ale naprosto jsem se zasekla na tom, kde sehnat kroužkovou vazbu v tomto formátu. Mohla byste mi prosím poradit, zda se někde prodává i ve vel. A6/A7, nebo jde o rozřezaný formát A4?

    OdpovědětVymazat